Let's Fight Ghost | İzliyorum - Kore Dizisi

Min Li Li | 8/09/2016 |

Adı: Let's Fight Ghost / Bring It On, Ghost
Yönetmen: Park Joon Hwa
Senarist: Lee Dae Il
Kanal: tvN
Tür: Fantastik,Romantik,Komedi
Bölüm Sayısı:
Yayın Günü ve Saati: Pazartesi & Salı - 23:00
Yayın Tarihi: 2016
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Hyun Ji, 19 yıllık hayatını ders çalışarak geçirip bir kazada ölür ve hayalete dönüşür. Etrafta birkaç yıl öylece dolanır ve bir gün Park Bong Pal'la yolları kesişir. Hyun Ji ile Park Bong Pal hayaletlerin hikayelerin dinleyecek, onları öbür dünyaya gönderecektir.
Bilgiler yeppudaa.com dan alıntıdır. 

Cast

Ok Taecyeon as Park Bong Pal (23)
Lee Seung Woo as child Bong Pal
Kim So Hyun as Kim Hyun Ji (19)
Kwon Yool as Joo Hye Sung (31)
Kim Sang Ho as Monk Myung Chul (55)
Kang Ki Young as Choi Chun Sang (26)
Lee David as Kim In Rang (25)
Baek Seo Yi (백서이) as Im Seo Yun (25)


Uzun zamandır Kore dizisi izlemiyordum.
Let's Fight Ghost'un başrol oyuncuları Taecyeon ve Kim So Hyun'u sevdiğim için izlemek istiyordum zaten.Eh başrollerin ikisini de sevince diziyi de  doğal olarak sevdim. :D


Çiftimizin ilk karşılaşması bu okulda oluyor.Bong Pal hayalet avcısı ama güçsüz olanların tabi, :D
Hyun Ji ile takım olunca güçlü hayaletleri de avlamaya başlıyorlar.


Yaaa şu ikili çok tatlı değil mi ama?

Şimdi dizi hakkında benimde bazı teorilerim var,eğer sekiz bölümü izlemediyseniz bir koşu gidip bölümleri izleyip öyle gelin.Yoksa yazacaklarım spoiler olur ki sonradan sorumluluk kabul etmem. :D

Taecyeon ve So Hyun arasında 10 yaş vardı yanlış hatırlamıyorsam,çifti sevdiğimden mi bilmiyorum ama bence yaş farkını pekte göstermiyorlar.Uyumları on numara beş yıldız bana göre.




Hyun Ji beş yıl önce bir araba kazası sonra hayalet oluyor.Hayalet olduğu için ilk başlarda öldü diye düşünüyor insan doğal olarak ama bölümler ilerledikçe ve diğer hayaletleri gördükçe insan ister istemez bir teori üretiyor.

Mesela diğer hayaletler daha parlak ve beyaz yüzlü,hem bazıları korkunç suratlı oluyor ama Hyun Ji en başından beri böyle insan gibiydi.Normal insan gbi karnı acıkıyor,hastalanıyor,yoruluyor.Doğal olarak benim ve bir çok izleyicinin aklına gelen fikir,Hyun Ji'nin komada olduğu yönünde.

Afişte yer alan üçüncü şahıs Bong Pal'n okulunda hoca,aynı zamanda prof. ve veteriner.Tabi ki olmazsa olmazımız kötü karakterimiz oluyor kendisi.Lie To Me'de Park Hoon karakteriyle çok seviyordum onu.Bu yüzden popüler dizilerde kötü rolde de oynamasını seviyorum ben,bazılarının aksine. :D

Oh My  Ghost'da da böyle kötü biri vardı.İçine kötü ruh girmişti çocuğun,ben yine profunda içinde kötü ruh olduğunu düşünüyorum.Zaten kendisinin kötü olduğunu gördük ama onu elen geçiren şeyin kötü olduğunu düşünüyorum.Bakalım sonu nasıl olacak?


Hayaletlerden korkan ama hayalet avcısı olan şu şapşik ikiliye de ayrı bayılıyorum. :D
Chun Sang ve In Rang.
Chun Sang kıvırcık olan,sol taraftaki,onu yine daha önceden hayaletli bir dizi oln Oh My Ghost't izlemiştim ilk.O dizide de,buradaki kadar eğlenceliydi.Tabi bazen sinir ediyordu insanı ama bu dizide tamamen komedi. :D

In Rang sağ taraftaki,onu da ilk kez izliyorum sanırım.
İkisi tam komedi.Dizinin gülme potaniyeli bu ikilide bence. 


Şu sahnede paraya ihtiyaçları olduğu için Chun Sang arkadaşından borç isteyecek.Arkadaş olarakta kimi arıyor dersiniz? :D

Safi komedi bu ikisi cidden. :D
Bu arada hayalet avcıları ama hayaletleri görmüyor bu manyaklar,sadece korku anında görüyorlar.In Rang bir kere Hyun Ji'yi gördü ve görür görmez meleğine vuruldu. :D

Tam olarak şu sahnede. :D


Bong Pal başlarda okuldaki bir kızdan hoşlanıyordu ama yavaştan bizim kıza yönelmeye başladı.Özellikle son bölümde kıskanmalar,sarılmalar falan,yirim yirimmm. 


Bu sahnede yavaştan hoşlanmaya başladı,hatta bence çok önceden hoşlanmaya başladı da bu sahnede bunu farketmeye başladı bence.



In Rang,Hyun Ji'ye ayakkabı alıyor ama bizim Bong Pal napıyor? Beyefendi kıskandığı için çocuğa ayakkabıyı hiç beğenmedi diyor.Oysa gifte de görüldüğü üzere Hyun Ji ayakkabıya kedinin ciğere baktığı gbi bakıyor.Hayır kıza ayakkabı da almadın daha Bong Pal'cim ne iş! :D


Zavallı In Rang'cım da resmen yıkıldı cevaba. :D



Özellikle ikinci gifin olduğu sahneyi acayip seviyorum. :D


Şu bakışları yirimm yaa. <3


Yorumdan ziyade gif şöleni oldu post ama olsun. :D
Uzun lafın kısası,eğlenceli zamanlar geçirmek istiyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.
Bir de dizi bittince yorum yazarım belki.Sonunu aşırı merak ediyorum,umarım mutlu sonu son beş dakikaya falan sığdırmazlar. Hele de mutsuz son olmasın kesinlikle.Yoksa yıkarım ortalığı. *-*




Son olarak bu gifler ile yazıma noktayı koyuyorum.Başka dizi yazılarında görüşmek üzere,hoşçakalın şimdilik. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI