Gosan no Heart || Ogawa Chise || Manga

Min Li Li | 8/13/2016 |

Tür: Yaoi,Drama,Psikolojik,School Life,Romantik
Mangago Puanı: 9.0
Cilt Sayısı: 1
Çıkış Tarihi: 2012
Çeviri Grubu: Heterophobi Fansub
Manga-ka: Ogawa Chise
Aşk oyunlarından sıkılan Miki, Udou'nun başarısız aşk itirafı reddetmesini görür ve devreye girer '' Udou-kun ile çıkıyoruz'' der. Günlük hayatın rutininden sıkılan Miki için bir oyun gibi başlar ama zamanla ciddileşir...


İlk üç bölüm ve bir ekstra Miki ve Udou'nun hikayesi,diğer üç bölümde one shot.

1-3.Gosan no Heart
4.Last Summer Blues
5.A Vulnerable Afternoon
5.5.Gosan no Heart
6.The World Revolves Around You

                                                  

Başlarda oyun gibi başladı ama bu ikiliye bayılıyorum.Çok tatlılar,baksanıza şu resme. :)
Chise sensei,duyguları çok güzel yansıtıyor,okurken sizde karakterler gibi hissediyorsunuz.


Çizimlerin çok hoş olduğunu söylememe gerek bile yok sanırım ama yine de her defasında die getiriyorum bunu.

Aşağıya bir kaç tane daha görsel bırakayım. :D







Last Summer Blues
Beyzbol oynayan ve oynamayı bırakmış iki kişinin hüzünlü hikayesi.
Bu hikayedekiler çift  değildi.Beyzbol oynayan çocuk,beyzbol oynamayı bırakan kişiyle beraber oynamak istiyordu diye hatırlıyorum ama sonunda çift oldular mı onu hatırlamıyorum işte. :D

A Vulnerable Afternoon

Çok tatlı bir hikayeydi bu da ama sonu biraz daha farklı olsa daha çok sevinirdim. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI