[Kitap] Çıplak Ölüm (Eve Dallas Serisi #1)

Min Li Li | 1/03/2016 |

Orjinal Adı: Naked in the Death
Yazar: Nora Roberts
Çevirmen: Akın İnsel
Tür: Romantic Suspense
Goodreads Puanı: 4.12
Sayfa Sayısı: 308
Seri Sıralaması: Eve Dallas Serisi #1
Yayınevi: Epsilon
Çıkış Tarihi:  2002
Dünyayı teknolojinin yönettiği bir zaman ve yerde, insan yüreğini hala karşı konulamayan bir dürtü yönetmektedir: Tutku.
New York polis departmanından teğmen Eve Dallas acımasız bir katilin peşindedir. Polis olarak çalıştığı on yıldan uzun süre içinde pek çok şeye tanık olmuştur ve hayatta kalmanın içgüdülerine bağlı olduğunu çok iyi bilmektedir. Yine de İrlandalı bir milyarder ve Eve'in soruşturduğu vakanın şüphelilerinden biri olan Roarke'la ilişkiye girmemesini söyleyen her türlü iç ve dış uyarıyı hiçe sayar. Oysa tutku ve baştan çıkarmanın da kendine özgü kuralları vardır. Eve, bağımlılığa dönüşen bir tutkuyla istediği adamın kollarına atılarak büyük bir riske girmektedir.

Sonunda meşhur Eve ile aman pardon Roarke ile tanıştım!!!!! 

Aslında bu seriye başlamak hiç ama hiç aklımda yoktu.Zira bazı kitapların baskısı olmadığı için zor bulunuyor diye duymuştum ve seride baya fazlaydı malum.Fakat Taksim sahaf festivalinde serinin ilk kitabı Çıplak Ölüm'ü görünce okumak aklımda,listemde de olmasada direkt aldım.Zira baskısı olmayan kitaplardan bir tanesiydi.Üstelik ben bu kitabı sadece ve sadece 2.50 liraya aldım.Şaka gibi değil mi?

Üsküdar Sahaf festivalinden de serinin 3,4,5 ve 7. kitaplarını almıştım.Seriyi tamamlamak için 2. kitabı da temin etmeyi bekliyordum.Onu da geçen hafta Pınar ile buluştuğumuzda kitapçıları gezdiğimiz vakit alınca artık seriyi okumaya başlayabilirim dedim ve başladım.

Cidden bu kadar bahsedildiği kadar,bu kadar aşık olunduğu kadar varmış Roarke. :D

Tabi Eve'de iyiydi.

Açıkcası işin polisiye kısmı 3lüktü bana göre.Zira katilin kim olduğunu tahmin edebiliyorsunuz. Sonunda da benim tahmin ettiğim şey çıktı zaten ama yaşanan olaylar biraz şaşırttı beni tabi.

Eve ve Roarke kesinlikle çok tatlı bir çift oldular.Aralarındaki iliki çok güzel be!

Burada Roarke gibi bende şaşırdım.Zira hatun ilk defa Roarke'a güzel söz söyledi. :D


Eve'nin Roarke'ye başlarda karşı koymaya çalışması ama sonunda yelkenleri suya indirmesi falan güzeldi.Fakat Eve'nin Roarke'ye bu kadar direnmesinde geçmişinde bir şeyler yaşadığını tahmin ediyordum.Cidden tahmin ettiğim şeylerden biri çıktı. :/

Bu yüzden bu dava da gerçekleri öğrenince,bana göre onun için daha önemli oldu.

Polisiye kısmı tahmin edilebilir olsa da kitaba 5 puan verdim.Bunun nedeni de Roarke ve Eve arasındaki ilişkiydi.


Eve'nin Roarke'a sürekli tatlısın demesi! Amann ya asıl siz çok tatlısınız,yiyebiliyoz mu sizi. :D

İyiki serisinin bir kaç kitabını daha almışım zamanında gerçi şimdi okumak istiyorum devamlarını da
ama kendimi frenleyeceğim biraz.Eksik kitapları biraz daha tamamlayım öyle devam ederim,yani öyle umuyorum.Umarım sonradan fikir değiştirmem. :D

Yurtdışında serinin 43. kitabı çıkaca,biz hala 16dayız,sanırım güncele yetişmemiz torunlarımıza nasip olacak. -,-
Umarım yayınevi baskısı olmayan kitapları da,devamını da basar Eve Dallas'ın.Bu kadar seveni,bekleyeni varken niye devam etmiyorlar,bu da muamma...

Aynı zamanda Çıplak Ölüm 2016'nın ilk kitabı.

Ya birde alakasız ama kitabı okurken Tess'in Rizzoli&Isles serisindeki Rizzoli ve Castle'daki Kate karakteri geldi.Castle'daki Kate tam Eve karakteri benim için ama Roarke'ı hala bir bedene oturtamadım. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI