[Kitap] Kaç Benimle

Min Li Li | 9/20/2014 |
d4a490ea-f1be-464a-b578-a0ecc1ebd91c

KAÇ BENİMLE

Hmm çok farklı bir konusu olmasa da ve türü son zamanların meşhur olanından olsa da sevdim kitabı.

Ve kitabın sadece aşk,sevgi ve tutku üzerine olmasını daha da sevdim.Yani boş yere entrikalar,ayrılmalar falan yoktu.Sonlara doğru yazar araya bir kavgalık konu çıkarmış ama fazla uzamadı.



Luke’un hiçbir kaprisi,karanlık olayı yada vb. şeyleri yok ve kadınına ciddi anlamda sahiplenici.Kitabı okruken kafamdaki Luke kitabın kapağındakinden çok farklıydı Natalie’de öyle.O yüzden keşke kapağı daha farklı yapsalarmış diyorum.Gerçi kapak resmini de pek beğenmedim ama Epsilon sağolsun bir kitabı kapağına göre yargılamamayı çok önceden öğrendim. :D

Natalie’de ne istediğini bilen-Luke :D – ve ona sonuna kadar tutunan bir kızcağızımız. :D Seviyorum böyle karakterleri tıpkı Anna gibi(Sevdiği erkek için her şeyi yapan türden kızlar yani).Gerçi bu konuda daha farklı örneklerde var ama ikisi de aynı türden olduğu için bu örneği verdim.

Öyle çok muhteşem ahım şahım olmasa da boş zamanınız varsa okuyabilirsiniz.Şahsen ben bu türdeki kitapları sürekli 50 Ton ile kıyaslıyorum.Bunu yapmaktan vazgeçemiyorum maalesef ve bana göre 50 ton kadar olmasa da güzeldi.Tabi 50 Ton gibi sürekli okumak isteyeceğiniz türden bir kitap mıdır ? Bana göre değildir.Keyifle oku sonra kitaplığa kaldır türünden bir kitap ama ben keyifle okudum çifte kumrularımızın sahnelerini. :)
Fotoğraf çekerek geçireceği huzurlu bir sabah, sahilde seksi bir yabancıyla uğraşmak, Natalie Conner'ın planları arasında yoktu. Onun fotoğraflarını çektiğini nereden çıkarmıştı ki hem? Kimdi ki o? Kesin olan bir şey varsa, o da çok yakışıklı ve Natalie'nin yaralı ruhuna dokunacak kadar romantik olduğuydu.

Luke Williams dünyanın onu biraz rahat bırakmasını istiyordu, o yüzden bir kameranın daha yüzüne odaklandığını görünce, lenslerin arkasındaki güzel kadının üstüne atladı. Kendisinin kim olduğunu bilmediğini öğrendiğindeyse, kadın ilgisini çekmiş ve onu baştan çıkarmıştı bile. Natalie seks için yaratılmış bir vücuda, küstah bir havaya sahipti ve Luke ona doyamıyordu. Ama ona kim olduğunu söylemeye de hazır değildi.

Yalanlara ve sırlara gelemeyen ve akıllı bir kadın olan Natalie, Luke'un sakladıklarını öğrendiğinde bu yeni ilişkiye ne olacak dersiniz?



Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI