Kitap Alışverişi 05

Min Li Li | 9/18/2014 |
170920142212

Bu alışverişim temmuz,ağustos ve eylül aylarını kapsıyor.O yüzden baya fazla oldular. :D
Artık kitap fuarına kadar kitap almak yok bana,okuyacak baya baya kitabım birikti. :)

Hangi kitapları nereden almışım veya takas yapmışım bakalım. :)
Yalnız resimlerin kalitesi berbat ötesi ama olsun. :D



170920142213

Sana Teslim Oldum ve Vazgeçmem Senden'i Yaban Gülü unnim ile takas yaptık.
Dikkat Aşk Çıkabilir'i ukitaptan matipuf ile,Aşk Seni Bulursa'yı da yine ukitaptan gökkuşagıkiz ile yaptım.Asude'nin almadığım tek kitabıyla böylece çıkan bütün kitaplarına sahip oldum.Aşk Seni Bulursa bu seriden bende olmayan tek kitabıydı,bu takas ile onu da tamamlamış oldum.

170920142217

Sanırım en sevdiğim alışverişlerden biri bu oldu.Kitapların hepsi Kağıthane Gültepe'deki Bizimkitap Evi'nden alındı.
Bir ara üç tanesi 10 TL kampanyası vardı,ben o sıralar köydeydim ama bu fırsatı da kaçırmak istemiyordum bu yüzden Yaban Gülü unnim sağolsun benim için aldı. <3

Cennetin Ateşi,Güzel Bir Yalan,Sessiz İntikam,Aşkın Büyüsü,Seninle Ya Da Sensiz,Herşey Senin Uğruna,Alçak Adam,Aşkta Yalan Olmaz,Son Bir Şans Daha bahsettiğim üç kitap 10 TL kampanyasından,yani 9 kitap 30 TL.
İçlerinden sadece Sessiz İntikam'ı okudum,diğerleri de en kısa zamanda okunacak.

İki Yabancı,Kır Zincirlerini,Mavi Umutlar ve Belalı Düğün ise 5 TL.İki Yabancı'yı 5 liraya görünce resmen çıldırdım.KW'in bende olmayan tek kitabıydı ve takas yapamamıştım onu,almakta biraz pahalı olunca beklettim iyi bekletmişim. :D

Kadere İnanır Mısın ise 10 TL.Söylememe gerek yok sanırım onu da görünce çook sevindim,pek çıldıramadım zira o sırada kitapçının içindeydik. :D Lakin görür görmez kaptım kitabı.

170920142219

Çookkkk ama çoooooooookkkk sevdiğim bir alışveriş daha.Burs BKM sen nasıl bir yersin öyle ya hayran kaldım sana hatta aşık oldummmm.Kitapların fiyatları üzerinde yazan etiketlerdeki fiyatlar.

Fırsatçı serisini uzun zamandır okumak istiyordum ama serinin birinci ve üçüncü kitabı yoktu bende.İkinci kitabı ise kitapsihirbazında indirimdeyken almıştım.Artık seriyi tamamladığım için güzelce okuyabilirim. :)

Sınırları Zorlamak baya övülen bir kitaptı uygun fiyata bulmuşken alayım dedim.Ella ise merak ettiğim bir kitaptı ama kalan ikisi o zaman görünce aldığım kitaplar.

170920142220

Bursa BKM'nin altında yer alan sahaflardan aldım bu güzelleri de.İkisi de 5 TL.Toplam 10 TL tuttu yani.Satılık Aşk ekitap olarak okuduğum ve sevdiğim bir kitaptı.İkinci elini uygun fiyata görünce alayım dedim ama ben almadım,hediye oldu bana. :D

Hep Senin Yanındayım konusunu farklı bulduğum ve çokça sevilen bir kitaptı en azından okuduğum yorumlarda öyle görünüyor.Bu yüzden onu da görmüşken aldım.

170920142221

Yine Bursa'da Şaypa Marketten aindirimli olarak aldığım kitaplar.Yazgı seriydi ve okumak istiyordum ama diğer kitaplar yoktu.Bende onları bulurum sonra bunu alayım dedim ve aldım.Görücü Usulü Aşk'ı uzun zamandır almak istiyordum ama kısmet olmamıştı.Onu da görünce aldım,okudum ve pek umduğum gibi bir kitap çıkmadı açıkcası. *-*

170920142225

Bunlarda Kiler güzellikleri.Hepsi 31,5 TL. :)
Anne Rice okumak istiyordum zaten bu kitabı da görünce alayım dedim zamanla bütün kitaplarını toplarım umarım.
Gölge ve Kemik çok merak ettiğim bir kitaptı.Bir Aşk Çarpıntısı kapağına vurulduğum bir kitap oldu.Tuhaf Çocukları da çok merak ediyordum.En sonda görülen Dalkavukluğa Övgü 1,5 TL idi.Bu yüzden alayım dedim.İntikamın Güzel Yüzü de okuduğum yorumlarda olumluydu bu yüzden indirimde görünce aldım.Sonsuz Aşk'ı okudum ama pek beğendiğim söylenemez. -_-

170920142226

Bu güzellerde Beyazıt Özbek Çarşısından.Gölgede Dansı görünce hemen kaptım zaten.Yazarı takip edenler bu kitabın zor bulunduğunu bilir.O yüzden baya sevindim görünce.Bununla birlikte Julie'min bende olmayan tek kitabı kaldı;Kalp Hırsızı.Umarım bir gün oda kitaplığımdaki yerini alır,diğer kardeşleri heyecanla onu bekliyor. :D

Mezarın Yüzü ise sevdiğim ama devam kitaplarını alamadığım bir seriydi.Cat ve Bones. <3
Bende ilk iki kitap vardı.Bu beşinci kitap ama görünce almamazlık edemedim,pişman değilim. :D

İkisi 20 TL.

040920142162

Bu türün en sevdiğim yazarı Kinsella'nın Alışverişkolik serisi bende yoktu bu yüzden onu da toplamaya karar verdim.Şimdilik üç kitabı oldu.Bu güzeli Yozgatta merkezdeki sahaftan 5 TL'ye aldım.

170920142227

Gelelim en sevindiğim olaylardan birine!!! Bu güzellerin hepsi bana bedavaya geldi!!!!! İçlerinde en çok ama en çok sevindiğim biricik yazarlarımdan Tess'in nadir buluna kitabı Yörünge'ye sahip olmak oldu.Nasıl oldu diye merak ederseniz eğer komşumuzun oğlu abla bende bir koli kitap var dedi,getirince beğendiklerimi alırım ona göre dedim. :D
Koliyi yavaş yavaş açtım ve içindekileri çıkarırken Yörünge gözüme çarptı.Ben hemen bir çığlık attım,içimden tabi.İşte böylelikle Yörüngeye ve diğer kitaplara sahip olmuş oldum. :)

Ciddi ciddi uzun bir süre kitap almamayı düşünüyorum,takas teklifi gelirse o ayrı tabi.Bakalım Tüyap Kitap Fuarına kadar dayanabilecek miyim? :D

2 yorum:

  1. Bu kitapları görünce evine gizlice girip kitapları alma isteğim oldu ama tamam sakinim :D
    Kitapları çok güzel fiyatlarla almışsın. Özellikle 3 kitap 10 tl kampanyası çok iyiymiş ;)
    Tess Gerritsen - Yörünge kitabını sen nerden buldun böyle diyerek sana sitem ediyorum, bilmiş ol :D Ama şanslı bir kitap kurdusun bilmiş ol :D Neyse.. Keyifli okumalar diliyorum sana ;) Bol bol da yorum istiyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. Haha :D
    3 kitap 10 TL kampanyasını da bir ablam vasıtasıyla öğrenmiş olmuştum ve cidden güzel oldu benim için. :D
    Haha Yörünge tamamen şans eseri elime geçti,çok mutluyummm. :D
    Teşekkür ederim canım.Okumaya başlayım da yorumlarım hepsini. :)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI