Uykusuz Geceler - Sherrilyn Kenyon || Kitap Yorumu

Kübra | 1/12/2017 |

Tür: Fantastik,Paranormal,Urban Fantasy,Vampir,Mitoloji
Goodreads Puanı: 4.23
Seri Adı: Karanlık Avcılar Serisi #1
Sayfa Sayısı: 424
Baskı Yılı: 2012
Yazar: Sherrilyn Kenyon
Yayınevi: Pegasus
Sevgili okuyucularım,

Ölümsüz olmanın nasıl bir şey olduğunu merak ettiğiniz oldu mu? Ya insan avlayan vampirlerin peşine düşerek geceler geçirmenin? Sınırsız zenginliğe ve güce sahip olmanın? Benim hayatım böyle geçiyor ve bu hayat son derece karanlık ve tehlikeli. Binlerce insanı koruyorum ama beni kimse tanımıyor. Ve yaptığım işin her dakikasını seviyorum.

Daha doğrusu bir gece en korkunç kâbusuma kelepçelenmiş bir halde uyanana kadar böyle olduğunu düşünüyordum. Bu kâbus, tutucu olduğu kadar zeki, seksi, komik ve doğaüstü olan hiçbir şeyle, yani benimle ilgisi olmasını istemeyen bir kadın formundaydı.

Amanda Deveraux'ya olan ilgim savunduğum her şeyle ters düşüyor. Son kez âşık olduğumda sadece hayatımı değil, ruhumu da kaybettiğimi söylememe bile gerek yok. Fakat Amanda'ya her baktığımda tekrar denemek istediğimi fark ediyorum. Sevginin ve sadakatin hâlâ var olduğuna inanmak istiyorum.

Daha da önemlisi Amanda gibi bir kadının, savaş yaraları çok derinlere inen ve korkunç bir ihanetle kırılan kalbinin bir daha atmayacağından emin olan bir erkeği sevip sevemeyeceğini merak ediyorum.
Trakyalı Kyrian




Uykusuz Geceler'e yorum yaptım sanıyordum ama yapmamışım o vakit pamuk eller klavyeye. :D

İlk kitapta bir kaç kere karşımıza çıkan Trakyalı Kyrian ile Grace'in arkadaşı Selena'nın kızkardeşi Amanda'nın hikayesi Uykusuz Geceler.❤ 

Bu kitapla Kenyon bizi Aşk Kölesi'nden tamamen farklı bir dünyaya götürüyor; Karanlık avcılar serisine.😍 

Kitabın içeriği hakkında pek bir şey söylemeyeceğim ama jlasik vampir kitaplarından çok farklı bir kurgu sizi bekliyor.Mitoloji ile harmanlanmış bir seri.

Kyrian ve Amanda'nın aşkı çok güzeldi.❤
Amanda'nın Kyrian ile bir geleceği olmayacağını bilmesine rağmen ondan kopaması aksine daha da çok bağlanması,onun tekrar insan olması için çözümler bulmaya çalışması,onu korumaya çalışması,Kyrian'a sürekli bir kalbinin olduğunu söylemesi falan çok güzeldi. Kyrian'a olan güveni tamdı. Kyrian'ın insanlara olan güvensizlik duvarlarını adım adım yıktı.

Kyrian desen zaten onun için bir şey yazmaya gerek yok ama Amanda'dan başlarda uzak durmaya çalışsa da zamanla ona karşı koyamadı ve aşık oldu.Onu korumak için her şeyi yaptı Avcım. ❤

Tutkulu ama bir o kadarda duygusaldı çiftimizin aşkı.😔 

Kyrian'ın geçmişi de çok kötüydü.Yaşadıklarına çok üzüldüm. :(
Karısı olacak pislik hak ettiği sonu buldu. *-*
Valerius I hate youuuu. Yazarcım seni bize nasıl affettirecek çok merak ediyorum. Ne olursa olsun Kyrian'a yaptıklarını hayatta affedemem.😠
Senin kitabının çıkacağına dair pek umudum yok gerçi,yayınevi sağ olsun pek kaale almıyor bizi.
O yüzden ingilizcemi biraz daha geliştirip ingilizce olarak devam etmek istiyorum seriye.Pegasusa kalırsak işimiz iş.😒
 
Acheron bebeğim zaten.Ona olan aşkımı söylememe bile gerek yok.😍
Her kitapta öncekinden daha fazla yer alıyor ve kendisine daha çok aşık ediyor.Bloğumda Acheron'un bir röportajı var.Okumak isterseniz şuraya göz atabilirsiniz.😎 

Uzun lafın kısası ben bu seriyi çok ama çok seviyorum.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI