Mekanik Aşk - Zeliha Eren || Kitap Yorumu

Min Li Li | 9/22/2016 |

Adı: Mekanik Aşk
Yazar: Zeliha Eren
Tür: Romantik Komedi,Bilişim
Goodreads Puanı: 4.25
Sayfa Sayısı: 512
Seri Sıralaması: BİS Serisi #2
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
Bilişim İstihbarat Servisi'nde macera hız kesmeden devam ediyor! Kemerlerinizi çıkarmadınız, değil mi?
Gördüğü her güzele kur yapabilme yeteneği olan, Bilişim İstihbarat Servisi'nin cesur ve yakışıklı ajanı Alex Cavendish, dünya kadın popülasyonu içinde asla öpmemesi gereken tek kadının dudaklarına dokunurken, geri dönüşü olmayan bir yola girdiğinin farkında değildi.
Julie Thompson, robotlarıyla mutlu mesut yaşayan, onlara nesli tükenmekte olan son panda yavrusu muamelesi yapan bir bilim insanıydı. Fakat evrenin onunla ilgili farklı planları vardı. Hayatı boyunca nefret ettiği adamın çekimine kapılıp bir yanardağa dönüşmüş, bu da yetmezmiş gibi bir anda ajan olup göreve gönderilmişti. Üstelik de onunla…
Alex, aristokrasinin beşiği olan İngiltere'de skandal haberler, renkli alışveriş poşetleri, işkence aletine dönüştürülmüş rujlar ve katil olma potansiyelini ortaya çıkaran futbolcuların arasında akıl sağlığını korumaya çalışırken, bir yandan da kendi de dâhil olmak üzere- dünya çapında birçok ajanın hayatını kurtarmayı amaçlayan görevde başarılı olmak için, geçmişinden gelen şeytanlarıyla savaşmak zorunda kalır.
İki inatçı yüreğin baştan çıkarma oyunlarıyla süslenen doludizgin aşkına kahkahalarla eşlik ederken, tehlikeli maceralarla kalp atışlarınız yükselecek.
Tavsiye: Kesinlikle sakin olmadan okuyun!
Öfke hiç bu kadar ateşli olmamıştı. Tutku hiç bu kadar alev almamıştı. Ve aşk… Belki de hiç bu kadar eğlenmemişti bu iki delinin kalbine düşene dek.


Kuzey Masalını okuyup bayıldığım için serinin ikinci kitabı Mekanik Aşk'ın çıkmasını heyecanla bekledim.😍
Çiftimizi ilk kitaptan tanıyoruz zaten.Yakışıklı dükümüz Alex ve robot Jane görünümlü Julie.😈
Kuzey Masalı'nda Julie'yi öğrenmeden önce yoksa bir robot ve insan aşkı mı doğuyor???, diye düşünüyordum.Tamam baya ütopik bu ama böyle konular yok mu canımmm? 😂
Julie'nin Alex'e neden bu kadar gıcık olduğunu öğrenince ona hak vermedim değil ama Alex'in hikayesini öğrenince,ne yaparsa yapsın kızamıyor insan.
Alex'in annesi ve babası olacak şahıslara buradan bolcaa sevgilerimi (!!!!!) yolluyorum.Çok gıcık oldum ikisine de.Özellikle de babasına.En suçsuzları Alex iken onu günah keçisi yapmışlar. Gerçi işin iç yüzü başkaymış ama yine de bir aile çocuğuna böyle davranmamalı! 😑
Mekanik Aşk'ta Kuzey Masalı gibi romantik komedisi fazla olsa da, içinde BİS ajanları olduğu için aksiyon kısmı da bolca vardı.
Kuzey ve Masal,Zack ile Mila,Mert ve Arzu'yu da görmek çok güzeldi.😍 Ama gözleriö Lucas'ı arayıp durdu.😭 Umarım üçüncü kitapta bolca görürüz.😈
Yalnız olacak gittikçe ilginçleşiyor.Sonu nereye,nasıl bağlanacak acayip merak ediyorum. Bu Cemre nasıl bir belaymış böyle yahu? Nefret ettim kadından.😒
O kız isteme sahnesi yok mu? 😂
Final kısmı çooook güzeldi.
Son olarak serinin kitap kapakları,renkleri ve iç tasarımlarına bayılıyorum.😍
Üçüncü kitap ne renk olacak acaba diye düşünmelere başladım bile.😄

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu bir devam kitabı değil dimi? İki kitapta da farklı senaryolar var galiba. O kadar çok sık görmeye başladım ki bu kitabı merk ediyorum okumak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bis serinin ikinci kitabı. :)
      Farklı karakterler var ama olay örgüsü seriye dağılmış,ilk kitapta başlayan olayın devaı burada devam ediyor. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI