[Kitap] Benimle Kal (The Hathaway Serisi #1)

Min Li Li | 12/12/2015 |
Orjinal Adı: Mine Till Midnight
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: Duygu Uğur
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.08
Sayfa Sayısı: 343
Seri Sıralaması: The Hathaways Serisi #1
Yayınevi: Epsilon
Çıkış Tarihi:  2009
Kapı savrularak açıldı. Amelia gölgelerin değiştiğini, odanın içinde birinin varlığını hissetti. Korkuyla döndüğünde Cam Rohan’ın kapıda durduğunu gördü. Kalbi müthiş bir güçle atmaya başladı. Rohan bir rüyadan fırlamış gizemli bir hayalet gibiydi.

Yavaşça kıza yaklaştı. O yaklaştıkça Amelia etrafındaki her şeyin yerinden söküldüğünü, uzaklaştığını, onu her tehlikeye açık ve savunmasız bıraktığını hissediyordu.

Uzun bir sessizlikten sonra Cam nihayet konuştu. “Romanlar seni çağıran yoldan gitmeni, hiç arkana bakmamanı söyler. Çünkü seni ne gibi maceraların beklediğini bilemezsin.”

Hiç beklenmeyen bir miras ailesini sosyetede bir üst seviyeye taşıdığında, Amelia Hathaway, genç kız kardeşlerine ve dik başlı erkek kardeşine göz kulak olmanın, bu mirasın getirdiği karmaşayla ilgilenmekten çok daha kolay olduğunun farkına varır. Bütün bunlarının yanı sıra onu uğraştıran başka bir sorun daha vardır: uzun boylu, esmer ve tehlikeli bir şekilde yakışıklı olan Cam Rohan’a karşı hissettiği çekim.

Çoğu erkeğin ancak hayal etmekle sınırlı kalabileceği kadar varlıklı olan Cam, toplumun kısıtlamalarından sıkılmıştır ve “uygarlaşmamış” Çingene köklerine dönmeyi arzu etmektedir. Güzel Amelia ona yardım teklif ettiğinde, Cam öncelikle sadece arkadaş olmak niyetindedir fakat bu niyetlerin ikisini de kör eden tutku tarafından yıkılması uzun sürmez. Fakat gelenekleri katiyetle reddeden bir adam tüm zamanlatın en gelenekselleşmiş düzenine, evliliğe de hayır diyebilecek midir?

Sonunda Lisa'nın Hathaway serisine başladım.

Gerçi ben bu kitabı ilk çıktığında alıp okumuş ve beğenmemiştim.O yüzden bu seneye kadarda yazarı okumayı düşünmüyordum ta kii O Yaz kitabına kadar.O kitabı sevince ve seriye bayılınca,ben bu kitabı nasıl sevmemişim arkadaş diye kendi kendimi azarladığım doğrudur efenim.

Neyse geç olsun güç olmasın.Cam'in kitabı sevilmez miymiş?

Başladığım gibi sevdim tabi ki.İlk okuduğum zamandan pek bir şey hatırlamıyorum kitapla ilgili,o yüzden ilk kez okuyormuşum gibi. :D

Kitabı sevsemde Amelia cidden beni gıcık etti. -_-
Eğer Cam ve diğer Hathaway kardeşler olmasaydı 3 puan verirdim ama onların varlığı kitabı güzelleştiriyor.

Kitap boyunca Amelia kaçtı,Rohan kovaladı ama sonunda istediğini aldı Rohan beyimiz. :P

Cam Rohan'ı Lisa'nın Wallflowers serisinin üçüncü kitabı Sevgim Sana Ait'te tanımıştık.Ve şahsen çokca da bayılmıştık,yani en azından ben bayılmıştım. :D
Kitabı okuduktan sonra onunda kitabı olduğunu ve ben o kitabı ilk çıktığında okuyup beğenmediğimi hatırlayınca biraz dumur olmuş olabilirim ama o zamanlar nerden bilebilirdim diğer seriyi bu kadar sevebileceğimi.:P

Her neyse Hathaway kardeşlerin serisini tamamlamadan okumaya başlamak istemedim,zira o sıkıntıyı Wallflowers serisinde çekmiştim.Bir kitap bittikçe diğer kitabı okumak istiyordum ama bütün kitapları elimde değildi.O yüzden aynı şeyin bu seride de olacağını tahmin ettiğim için seriyi temin ettikten sonra nihayet ilk kitabı okumaya başladım.

Daha önceden okumuştum kitabı ama çoğu şeyi unutmuşum,hayal meyal hatırladım kitabı okurkende.

Rohan'ın Amelia'ya ilk görüşte aşık oldu bence. :D

Sonradan yok ben kafesteyim,yok ben özgür değilim,bütün paramı,malımı, mülkümü vereceğim deyip durdu ama Amelia'nın eski sevgilisi piyasa çıkınca bütün söylediklerini geri almak zorunda kaldı. :3

Amelia istemese bile onun peşinde olması,aşkına sahip çıkmasını çok sevdim.Amelia'ya da sürekli Cam'den kaçtığı için sinir oldum. *-*
Ama sonunda doğru yolu buldu ve Rohan'ı sevdiğini anladı.Ondan sonra Rohan'dan ayrılamaz olunca bende yavaş yavaş gıcık olmaktan vazgeçtim. :P

Birde sürekli her şey benim kontrolüm altında olsun olayını sevmedim.Tamam ailen öldükten sonra aileye sahip çıkan sendin ama yine de bu kadarı fazla,kusura bakma Amelia'cım.

Leo'nun umursamaz tavırlarını başlarda sinir bozucu bulmuştum ama nedenini öğrenince yaptıklarına kızamadım.

Marcus ve Lilian'ı azda olsa görmek güzeldi.Ama Sebastian ve Evie hiç yoktu nerdeyse,onların daha çok yer almasını isterdim açıkcası.Sonuçta Cam ile ilişkisi olan bu çifti.Ki kendileri benim en favori çiftlerimden olurlar. <3
Annabelle ve Simon ise piyasada hiç yoktu. *-*

Hathaway kardeşlerin her birinin kendine özgü bir karakteri var.Bu aileyi cidden çok sevdim.
Tamam ilk kitapta sinir olduğum şeyler olmuş olabilir ama bu yine de kitabın mükemmelliğinin önüne geçmiyor. <3


2 yorum:

  1. Merhabalar. Ben de seriyi gecen aylarda bitirdim. Ilk kitap bana cok farkli gelmemis olsa da begenmistim ama serinin diger kitaplari birinci kitaba gore cok daha guzeldi. Iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :)
      Bende seriyi bugün itibariyl bitirdim.İlk kitap farklı gelmedi bana da aa sevdim yinede. :)
      Seride en çok Poppy'nin kitabı sevdim ama bu aileye bayıldım. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI