RKBT 2.Gün || Kesişen Hayatlar Kafesi || Yorum

Min Li Li | 4/19/2015 |

Orjinal Adı: The Crossroads Cafe
Yazar: Deborah Smith
Çevirmen: Zeynep Yeşilturna
Tür: Dram,Komedi,Romantik
Goodreads Puanı: 3.83
Sayfa Sayısı: 512
Yayınevi: Novella Yayınları
Aşk yolunda kesişen hayatlar, umut etmeyi de bu yolda öğrenir.
Hollywood'un parlayan yıldızı, modern zamanların Elizabeth Taylor'ı Cathy Deen'in rüya gibi, ışıltılı hayatı paparazzilerle girdiği bir kovalamacanın ardından yaptığı trafik kazasıyla bir kâbusa dönüşür. Thomas ise New York'ta başarılı bir mimarken, 11 Eylül saldırılarında ailesini kaybetmesiyle hayata küser ve Kuzey Carolina'nın dağlık bölgesindeki şirin bir kasabada inzivaya çekilir. Bu iki yabancının birbirleriyle ve kendileri gibi olanlarla kesişen hayatları onları hiç bilmedikleri, mütevazı bir hayata sürükler. Aşkı, güzelliğin önemini yahut önemsizliğini, kaybetmeyi, pişmanlıkları ve hayata tutunmayı sorguladıkları, umutla dolu yepyeni bir dünya Kesişen Hayatlar Kafesi'nde onları beklemektedir şimdi…

Konu bakımından Sep kitaplarını andırsa da onun bir tık daha dram versiyonu.Ama bu demek değil ki kitap baştan sona kadar dram.İçinde komik diyaloglarında olduğu akıcı bir kitaptı.

Cathy gelecek vaat eden bir yıldızken onu takip eden bir paparazzi yüzünden kaza yaptı ve bildiği hayatı tamamen bitti.Kaza yaptığı sırada ona yardm etmek yerine onun kurtulmak için çabalamasından zevk aıp resimlerini çeken şerefsiz fotoğrafçıya az saymadım.Hala aklıma geldikçe sinir oluyorum.Kız orda canıyla uğraırken pislik gülümseyip daha iyi pozlar almak için etrafında dönüp duruyor.Eğer ona yardım etseydi bu kadar çok yanmazdı.Ama insan müsvettesi ona yardım etmek yerine zevk peşinde koştu.Özellikle Cathy yanarken pis pis sırıtması yok mu!! Orada kitabın içine girip o lanet yaratığı gebertmek istedim. >.<
Tamam.Sakinim..*-*

Cathy yandıktan snra hayatı bir anda tepetaklak oluyor.Kocası ondan ayrılıyor,tanıdıkları ondan uzaklaşıyor.Ve o da eve kapanıp çıkmıyor.

Onun evinden dışarı adım atmasını sağlayan Thomas oluyor.
Thomas'ta yaralı ama aynı zamanda insanlara sürekli yardımcı oluyor.Cathy'yi tekrar hayata döndüren Thomas zamanla Cathy'ye aşık oluyor tabi Cathy'de öyle.

Başlarda iki karakterimizde uzun süre karşılaşmıyor,sadece telefonda konuşuyorlar.Bu sahnelerde hadi bir an önce karşılaşın,bir araya gelin diye sabırsız davrandığım doğrudur. :D

Onlar karşılaşana kadar olaylar oldukça durağan ve biraz drama kaçıyor ama Cathy sonunda evden dışarı çıkıp büyükannesinin evine gidince hikayenin seyri de değişiyor bana göre.Elbette burada da olaylar oluyor.Okurken yok artık daha neler gelecek bunların başına diyorsunuz ama okurken çok eğlendiğim sahnelerde çok var.

Cathy sağ tarafı yandığı için kendini çirkin hissediyor bu yüzden sürekli sağ kısmını örtecek şekilde giyiniyor ama Thomas onun en yaralı halini bile gördü.Bu bir şekilde ona doğal geliyor nedense,başkalarının görmesini sitemiyor ama hoşlandığı adama da en kötü yanlarını gösteriyor.Bana göre bu iyiydi.Cathy korkularından yavaş yavaş arınıyor bu sayede.Yine de uzun süre elektrik,araba ve alevden uzak durdu.

Cathy en kötü şartlarda bile espri yapabiliyor ya sevdim yıldızımızı. :D
Thomas ve yaşadıkları sayesinde de korkularının üstesinden geldi ve yepyeni mutlu bir hayata başladı.

Kitabın kapağını beğendim,orjinal kapaktan daha güzel bence.Redaksiyon da da pek sıkıntı görmedim.bir iki yerde hata vardı ama onlarda nazar boncuğu olsun. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI