Mart Ayında Neler Okudum?

Min Li Li | 4/01/2015 |

Mart ayında 14 kitap okudum.
Nisan ayında bu sayıyı 18e çıkarmayı planlıyorum. :3



Uzun Yağmurlardan Sonra | 3 Yıldız |
Sağdan Birinci Mezar | 4 Yıldız | Yorum gelecek bir gün. :3
Geek Kız | 4 Yıldız | Yayınevine olan gıcıklığım yüzünden yorum yapmaktan vazgeçtim. *-*
Romantik Oyun | 5 Yıldız | Yorum 
Kolay | 5 Yıldız |
Gözlerinin Esareti | 5 Yıldız | Yorum
Sahile Aşk Vurunca | 5 Yıldız | Yorum
Haftasonu Kaçamağı | 3 Yıldız |
Sonrası Şiir Gibi | 3 Yıldız |
Beni Yarına Bırakma | 4 Yıdız | Yorum
Bir Kıvılcım Yeter | 3 Yıldız |
Hep Senin Yanındayım | 4 Yıldız | Elbet bir gün yorum gelecek. :D
Kara Melek | 5 Yıldız | Yorum gelecek.
Postacı Kapıyı Çalmayacak | 4 Yıldız | Yorum gelecek.



2 yorum:

  1. Geek Kız için düştüğün nota çok güldüm. Ama haklısın kuzu, yorumsuz kalsınlar :D
    Yorumlamadığın kitap yorumlarını en kısa sürede yorumlarsın umarım, merakla bekliyorum.
    14 kitap okumuşsun, hiç kıskanmadım zaten :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha. :D Sende gördün ama o davranışlarını,haksız mıyım? :D
      Sende az okumamışsın ki. :3
      Umarım en kısa sürede gelecek o yorumlar ama zamanı muamma. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI