[Kitap] Bir Deniz Kızı Hikayesi

Min Li Li | 4/17/2015 |

Adı: Bir Deniz Kızı Hikayesi
Yazar: Corleonis Canan A. Düzgan
Yayınevi: Postiga
Sayfa Sayısı: 733
Okyanus… Onu gördüğümde, dile getiremediğim ve aklımdan geçen tek şey buydu. Okyanus gibiydi gözleri. Okyanus bile bu kadar derin değildi belki... Çaresiz, yalvaran bakışlarıyla bana bakıyordu. Ve gözlerindeki yakarış, dudaklarında süzüldü. "Yardım et..." Sessiz...Güçsüz...Ürkek...
Öyle olağanüstüydü ki aşkları... Öyle masum... İki yakın arkadaşıyla Karayipler'e tatile giden Walt'un aklında sadece üç şey vardı; kızlar, okyanus, eğlence. Peki, Karayipler'in en güzel koylarının birindeki mağarada, çaresiz, okyanus gözlü bir kızla karşılaşınca, hayatının değişeceğini tahmin edebilir miydi? İki aşık kalp...Walt ve Elka...
Ölüme, imkansızlığa karşı ne kadar direnebilirdi? "Yemin ederim sana her şeyi düzgün öğreteceğim. Korkunca öpülmüyor biliyor musun? O, sadece seni öpebilmek için uydurmuş olduğum bir yalandı. Pizzamı da paylaşabiliriz söz veriyorum. Yine dönmedolaba bineriz ve bu kez, korkmaman için sımsıkı sarılırım sana. Seninle uyumak için uydurduğum bahaneler olmadan beraber uyuruz...Hı?"


Yorumuma şu cümle ile başlamak istiyorum Türkler de fantastik yazar arkadaş!!
Tamam fantastik kısmı bayağı bir azınlıkta ama olsun. :D

BDKH'ni ilk olarak wattpadde yayınlandığında okumaya başlamıştım.O zaman okurken bayağı eğlendiğim için acaba yazarı kimdir diye facebookta bakındım sonra Corleonis'in Belalı Korumam kitabının çıkacağını öğrendim.O kitabını daha okumadım okumak için önce BDKH'ni bekliyordum. :D

Kitap hakkında çok fazla detaya giripte sürprizini bozmak istemesemde bir iki tanecik yazdım daha fazlasını yazmamak için kendimi zor tutuyorum. :D


Elka ve Alexa deniz perisi yada bizim deyimimizle deniz kızı.İnsan olmak istedikleri için dünyaya geliyorlar.

Walter,Steve ve John ise Karayiplerde tatile giden üç kafadar.

Bu iki grup karşılaşırsa ne olur...
Ben size söyleyim;gırgır,şamata,eğlence ve bol aşk. :D

Normalde sokak ağzıyla konuşulmasını veya yazılmasını sevmem ama bu kitapta okurken bol bol güldüm.Özellikle Steve ve Walter'ın atışmalarına,gerçi sadece onların değil Steve ve Alexa'nın da muhteşem atışmaları var.Kendileri en büyük aşklar nefretler başlar cümlesinin vücut bulmuş hali. :D

Üç arkadaş tatil için Karayiplere gidip hayatlarının aşklarını buluyorlar.Tabi bir sürü de olay oluyor,hepsini anltamayacağım ama bazılarının üzerinden geçebilirim. :3

Elka 200 yıl önce dünyaya gelmiş ama insan olmayı başaramamış tekrar denizlere dönmüş.İnsan olmak isteyen periler olamayınca tekrar 200 yıl sonra dünyaya dönebiliyorlarmış bu yüzden 200 yıl sonra tekrar dünyaya dönüyor veeee bizim üç şapşal kafadar ile karşılaşıyor.Gerçi iki şapşal desek daha doğru olur.İçlerinde John en aklı başında olan kişi. :D


Elka'dan sonra Alexa'da dünyaya gelir.Tabi yanında Urel'de vardır.Urel kim diye sorarsanız eğer deniz erkeği derdim başlarda ama sonlarda hakkındaki gerçeği öğrenince bir şey diyemiyorum okuyun öğrenin neymiş. :D

Kitapta aksiyon yok,dramda yok derdim ama bir kaç yerde var,tabi öyle çok çok dram olmasa bir kaç yerde var.Mesela Urel'in hepsinin zihnini değiştirip birbirlerini hiç hatırlamamalarını sağlaması.Burada Kihan'ın gösterdiği gerekçe nedeniyle hem Kihan'a hem de Urel feci hem de çok feci bir şekilde kızdım.Hani yanlarında olsam Urel'in kafasına bir şeyler fırlatırdım o derece. *-*

Bu yüzden karakterlerimiz birbirlerini tanımadığı ilk güne geri gidiyorlar ve karşılaşmıyorlar ama unuttukları bir şey var.Walter'ın telefonundaki okyanus gözlünün resmi.O resimdeki kızı arıyor ama bulamıyor böylece üç kanka geldikleri gibi geri gidiyorlar ve aradan 9 ay geçiyor.Koskoca 9 ay yani. *-*

Neyseki kızı bulmak için tekrar Karayiplere geliyorlar ve karşılaşıyorlar.Önceden tanışıp birbirlerine aşık olmalarına rağmen tekrar karşılaştıklarında Walter ve Elka birbirlerine yine aşık oluyor.Ne demişler tarih tekekkürden ibaret yada kaderimde varsa bir şekilde yine karşıma çıkarsın...


Urel beye yaptıkları için çok kızdım ama nedeni olduğu içinde bir şey diyemiyorum sonuçta arkadaşları yaşasn diye uğraşıyordu o da ama Kihan'a çok kızdım açık ve net.

Sonra Urel öyle bir şey yaptı ki!!!! O sahnelerde ağladım.Evet başlardan beri güldüren kitap beni Urel'in o haline ağlattı. :(

Kihan'ın aslında bildiğimiz gerçekler dışındaki asıl gerçeği anlattığında bütün karakterler gibi benimde küçük çaplı bir şok yaşadığım doğrudur. :D

Yazarım kurgusunu cidden sağlam yazmış hani böyle birşey beklemiyor insan okurken sonra bir bakıyorsunuz meğerse herşeyin asıl nedeni AŞK'mış.

Unutmadan Walt ve her duruma uyum sağlayan hayalleri tam komedi. :D

Steve ve Alexa'nın birbirleriyle uğraşmaları aşırı komikti.Özellikle de birbirlerine hitap şekilleri.Aptallar ya birbirlerinden hoşlanıyorlar ama yine de birbirleriyle didişmekten de geri kalmıyorlar. :D



Hele Steve'in evlenme teklif ettiği sahne.OMG dedim ya adam bildiğin ormantik arkadaş. :D
Ama içinde yine de hakkını yemeyelim.Güzel düşünmüş orda,her ne kadar evlenme teklifi fazla romantik olmasa da. :D

Sonunda John-Suzanne,Steve-Alexa ve Walter-Elka çifti ile sonradan öğrendiğimiz Kihan-Urel çifti için mutlu sondu.Cidden güzel bir sondu. <3

Yazar kitabı çoğunlukla Elka ve Walt olmak üzere Kihan dışında bütün karakterlerin bakış açısıyla anlatmış.Bütün karakterlerin düşüncelerini okuyabilmemiz güzeldi.

Ayrıca kitabın kapağı zaten muhteşem. <3.<3
Amma velakin benim kitabımdaki yazılar gece karanlıkta görünmüyor. :/

BDKH keyifle ve eğlenceyle okunduğuna göre en kısa zamanda Belalı Korumam'da okunacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI