Acheron Röportajı I

Min Li Li | 1/08/2014 |
tumblr_my749yxOGb1qflo5io1_500

2003 yılının mayıs ayında okuyucular Acheron'a birkaç soru sormak istemiş ve bir yarışma yapılmış.Yarışmayı kazananlar sorularını Acheron'a sorma fırsatı yakalamış.
Ben görünce seviçten çığlık attım nerdeyse en sevdiğim karakterin röportajı var.!!!!!!!!!!!
Tabi o zamanlar için yazarımız Acheron için bir kitap yazmayı düşünmemiş ama onunda dediği gibi asla asla deme diyoruz zira bu röportajtan beş yıl sonra 2008'de 728 sayfa ile serinin en kalın kitabını yazmış sanırım. :)


tumblr_mr94x5Tm111rj8xl1o1_500
Yarışmayı kazananların sordukları sorular ve Acheron'un cevapları ;

S: Neden Karanlık Avcı oldun?
C: Seçme şansım yoktu.

S:Hey Ash,favori lezzetin ne?
C: AB negatif

tumblr_mr94x5Tm111rj8xl1o2_500

S: Saç rengini neden hep değiştiriyorsun? Ruhsal karmaşanı yansıtmak için mi?
C: Ben değişimi severim.Bu beni genç tutuyor.

S: Atlantis'te ne oldu?
C:Bilmiyorum.Maalesef olay olduğunda kısa bir süreliğine ölmüştüm ama iyi bir fikrim var.Onların beni aydınlatması amacıyla Discovery Channel izlemeye devam ediyorum ama bugüne kadar hiçbirşey olmadı.

tumblr_m2wmciCery1qflo5io1_500

S: Eğer bir Paskalya tavşanı çikolatası verilse ilk önce kuyruğunu veya kulaklarını mı yersin? (Harika bir soruymuş :) )
C: Ben yemem ama muhtemelen onun kafasını koparır ve kızartır, Simi'ye verirdim.Sonra ağlar çünkü onu kırdı.

S: Şimdi Acheron'un gözleri garip çok renkli bir şey,böylece gördüğün o şeyleri değiştirebilirsin.Yani o hareketli görüntüleri, buharlaşma veya ne görüyor?
Bu gözlere sahip olmak neye benziyor? Tuhaf bir soru biliyorum ama hey ondan cevap almak için denemeye değer.
C: Gözbebeklerim dışarıda görünüyor ve irislerim değil.Böyle şeyler görmek beni gerçekten etkilemez.Benim "insan" görüşüm yok ama bir ikili görüşüm var.Ben aydınlık ve karanlık görebilirim ama karanlığı tercih ederim.

tumblr_m2x1kxqeEk1qflo5io1_250tumblr_m2x1kxqeEk1qflo5io4_250

S:Gerçek saç rengin ne?
C:Talon'un kitabını oku.

S: O Kutsal Kase'nin nerede olduğunu biliyor mu?
C: Son gördüğümde Simi onu saksı olarak kullanıyordu.Onun odasında derinlerde bir yerde.Kayıp ahit sandığının bile yakınlarda olabileceğini düşünüyorum
ama onun odasına girmek çok zor çıkış yolunu bulamama korkusuna rağmen gerçekten denedim.

L_a397176f2ec944b9a2f57d98fbadc9b5

S:O tüm avcıları çizgi de tutmak için hangi yönetim tekniğini kullanıyor ve asi çocuklar ile çalışır mı?
C:Kırbaç ve evet, ancak yalnızca hapse girmek istiyorsan.

S:Neden o karolası Artemise katlanıyor? Neden Simi'nin onu yemesine izin vermiyor?
C: Simi'nin çok hassas bir bünyesi var ve evrende birçok Tums yok.(Nasılda geçiştirmiş soruyu -_- )

tumblr_m2yk8c8Ycf1qflo5io1_500
S: Onun gördüğü veya tüm uzun yıllar boyunca yaptığı en şaşırtıcı şey ne?
C: Simi'nin tuvalet eğitimi.Bunu deneyene kadar yaşamış değilsin.Bunun gerçekten şimdiye kadar gördüğüm en muhteşem şey olduğunu söylemem gerekir.Bu arada o ateş nefesinden daha fazlasını yapar.Çok korkunç.

_____

Bir tane daha soru vardı.Acheron neden kurtarılmadı diye.2003 yılında yapıldığı için o zamanlar kitabı yoktu ama şimdi var bu yüzden onu çevirmedim.
Simi'nin kim olduğunu bilmeyenler varsa eğer,yani seriyi ingilizce okuyanlar biliyordur ama seriyi Türkçe okuyanlar için fazla spoilere girmeden şöyle diyeyim;Karanlık Tutkular kitabının sonlarına doğru Acheron'un bedeninden çıkan ejderhayı hatırlıyorsunuzdur kesin,kendisi o olur. :)
Gerçi daha ayrıntılı bilgileri Sherrilyn Kenyon'ın sitesinden öğrenebilirsiniz. ^^

THE DARK HUNTER COMPANION BOOK'taki röportajını da çevirmeyi düşünüyorum ama ne zaman olur bilemiyorum tabi.

Son olarak çalışmalar bana ait değildir,tumblrdan alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI