[Kitap] Kalbimdeki İmza

Kübra | 11/18/2015 |

Yazar: Dilan Ak
Tür: Dram,Aşk
Sayfa Sayısı: 488
Yayınevi: Mendirek Yayınları
Çıkış Tarihi:  2015
Canım öyle bir yanıyordu ki… Tarifi imkânsız bir şeydi bu... Ama neden? Neden zerre umurunda değilken, onu bu kadar çok özlüyordum? Beni asla sevemeyecek bir kadına karşı neden bu denli yoğun duygular besliyordum?
Yaralarım hiç durmadan kanıyordu. Onsuz geçirdiğim her gün ise bir yenisi daha ekleniyordu. Bekliyordum sadece... Belki bir gün gelir beni sever de, onu dünyanın en mutlu kadını yaparım diye bekliyordum. Ama gelmiyordu işte!


Çiçeği burnunda yazarımız Dilan Ak'ın ilk kitabı Kalbimdeki İmza Tüyap'ta okurlar ile buluştu.
Bende Tüyap'ta yazarımızdan imzalı olarak aldm kitabı. :))

Sanırım kitabı ilk okuyup yorumlayanlardan oluyorum. :D

Kitap giriş kısmıyla sizi kendisine bağlayıp,devamında neler olacak diye okutturuyor.
Güzel başladı,ortaları biraz sönükleşti sonlara doğru daha da güzelleşti.Şimdi bu nasıl oluyor diyeceksiniz.Hemen açıklayayım.

Başlangıç güzeldi.Fulya'yı,Aras'ı ve en önemlisi Demir'i tanıdık.Tamam Demir'in ilk yaptığını yapmamalıydı ama tek hatası buydu bana göre.Adam beş yıl boyunca karşılıksız sevmiş sonunda harekete geçti ama nafile.Yavrum çok acı çekti ya. :/

Ortaladı sönüktü bana göre bunda en büyük etken Team Demir olduğum için Demir aşkından acı çekerken Fulya ve Aras'ın mutlu mesut hayatını okumanın canımı sıkmasıydı.

Sonlara doğru daha da güzelleşti,zira esas erkek karakterimiz daha da ön plandaydı. <3

Kitabı okurken ciddi anlamda Fulya'ya gıcık olduğum doğrudur.Hatta bir ara Fulya keşke ölsende Demir onu hak eden başka birini bulsa ne güzel olur (mesela beni. :P ) dediğimde doğrudur.

Kızın Aras takıntısından feci sıkıldım,yani düşününce o da haklı tabi,sonuçta seviyor adamı,güzel bir ilişkileri var falan ama işte team Demir olunca adam muhteşemde olsa gözümde kötü görünüyor napayım. :D

Kitapta en sevdiğim şeylerden biri Demir'in aşk acısı çekerken ağlamasıydı.Adam bildiğin ağlıyor yahu. :(

Yine de Demir'in daha fazla sahnesi olsun isterdim.

Yazarımızın ilk kitabı olmasına rağmen kalemi çok iyiydi bence.Kitapta azda olsa komedi ögeleri vardı ve bunlar gayet iyiydi.Buradan eğer romantik komedi yazarsa bu türü de çok iyi yazacağını düşünüyorum ki kendisine de söyledim yazarımızın.Sıradaki kitap romantik komedi olacak ya da olacak.İşte o kadar. :D

Kitabın kapağı çok güzel. Redaksiyonda biraz hata vardı ama nazar boncuğu olsun onlarda artık. :D

Dilan Ak sevgili yazarım yolun açık olsun.İnş. daha nice kitaplarını çıkarma dileğiyle. :))

4 yorum:

  1. ne ara okudun ya
    ne ara
    NE ARA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Buradan uçasım var. :P

      Sil
    2. Ahahaha. :D Pazartesi günü okunup bitti. :D
      Hatta dün de bir kitap bitti. :3

      Sil
  2. Yazarın yeni kitabı hayırlı olsun :) bloğunu tesadüfen gördüm ve önerilerini çok beğendim hemen takibe alıyorum bloğunu :) bende beklerim bloğuma
    sevgiyle kal !

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI