[Mim] A'dan Z'ye Kitap Tagı

Min Li Li | 5/04/2014 |
book



Hep yorum hep yorum nereye kadar. :D Biraz renk gelsin başka şeylerle bloga dedim ve başka bir tag ile burdayım.Bu tagı http://jackcroxall.co.uk/ gördüm.Sanırım bu blogun sahibi YA yazarı.Herşey onunla ilgili de. :D Pekte araştırmadım açıkcası kimdir nedir diye.Ama tagı görünce hoşuma gitti,bende kendime göre uyarladım bunu.Bazı soruları kendimce çevirdim,bazıları tamamen aynı,bazıları ise benim bulduğum. :D


1.Almak istediğin kitapları nasıl seçersin?

Hmm...Önce konusuna bakarım,sonra kapak resmine.Kapak resimleri de benim için kriter bazen konusuna bakmadan sırf kapak resmine bayıldığım için kitap almışlığım bile var.Ve en son olarak yorumlara bakarım,eğer yorumlar beni tatmin ederse alacaklarım listeme eklerim kitabı.Amaa eğer sevdiğim bir yazar ise gözüm kapalı alırım tabi ki. :D



2.Bir gün için kitap karakteri olsaydın,  hangi karakteri seçerdin?

İşte bu zor bir soru.Biraz düşünmem lazım... Okuduğum kitaplar arasında çok sevdiğim karakterler olsa da sanırım bir tanesini seçmem gerekiyor.Bu yüzden oyumu Rizzoli&Isles serisinin zeki karakteri Rizzoli'den yana kullanıyorum.Evet evet bir gün içinde olsa onun gibi bir karakter olmak isterdim. :D



3.Çok sevdiğin(Aynı türden bir tane olmak şartıyla) beş yazar? (C ile ilgili bir şey bulamadım.)

Julia QuinnSusan Elizabeth Phillips,Tess Gerritsen,Sophie Kinsella,Sherrilyn Kenson.



4.Destansı savaş veya tarihi aşk hikayesi?

Aşk hikayesi kesinlikle.Bütün türleri okusamda tarihi aşk kitaplarını daha çok seviyorum.



5.En son okuduğun kitap?

Gece Gelen Ölüm.Naidr okuduğum Türk yazarlarda biriydi.Ve sanırım ülkemizdeki ilk kadın polisiye yazarmış kitabın yazarı.Eğer gerçekten ilk ise ona göre iyi bir kitaptı.Ama kitabı okurken az çok gidişatı tahmin edebiliyorsunuz.Benim için bir Tess değil tabi ki ama yine de iyiydi.Ülkemizde de artık farklı türlerde yazmaya başlayan bayan yazarlarımızın olması güzel.Bununla ilgili geniş bir yorum yapacağım sonra,şimdilik bu kadar.



6.Favori kitap kapağın?

Hmm.İşte bu gerçekten zor bir soru.Ama sanırım buna tek bir kitap ismi veremeyeceğim.Julia'nın bütün kapakları çok iyi bence.

7.Giymek istediğin fantastik kahraman kostümü? (Tamam vurmayın ama napayım aklıma başka birşey gelmedi. :D )

Kedi Kadın ve Lara Croft.Gerçi Lara Croft fantastik değil ama olsun çok seviyorum onun kıyafetini de. :D



8.Hızlı okuma veya yavaş okuma?

Hızlı okuma.Yavaş okumayı bir türlü beceremiyorum.Kitabı elime alınca bitmeden düşmüyor elimden.Haliyle yavaş okumak pekte mümkün olmuyor benim için. :/



9.Issız bir adaya düşersen eğer yanına almak istediğin üç kitap karakteri?

Wuuu.İşte soru. :P Hmm bir dük,bir vampir ve birde zengün bir işadamı isterim sanırım. :D Sevdiğim bir sürü dük var ama sanırım en çok yanıma almak isteyeceğim eğlenceli dükümüz Stephan olur.(Rita Hunter'ın Ateş Serisinden) En çok sevdiğim vampir karakter Edward dermişim.Şaka şaka.Acheron'u isterim bennnn. <3 Eğer dizi karakteri olsaydı kesinlikle Angel ve Klaus olurdu bu seçenekler. Hmm işadamı olarakta yanıma almak istediğim son karakterde Nick olurdu.(Kalbim Sende Kaldı kitabından)



10.İnsanı mutsuz edebilecek bir kitap?

Okuduklarım arasından sanırım sadece Gümüş Öpücük var.Mutsuz sonları ve dramları sevmiyorum. *-*



11.Japonya'nın yer aldığı bir kitap?

Seninim kitabı.Açıkcası okuyunca çok şaşırmış ve sevinmiştim.Benim ilgi alanıma giren başka bir şey Japonlarda. :D



12.Kadın kahraman veya erkek kahraman?

Bu konuda hiç mütevazi olamayacağım.Kesinlikle kadın kahraman. :D



13.Lanetli bir karakter?

Beastly kitabının karakteri Kyle Kingsbury.Klaisk Güzel ve Çirkin hikayesinin fantastik hali.Güzeldi bence.



14.Mutlu bir hayat için okumak fikrine katılıyor musun?

Yarı yarıya katılıyorum.Mutlu olmak için okumak dışında başka şeylerde var.



15.Nefret edilesi bir seri?

Hmm okuduğum seriler arasında severek başladığım ama sonra soğumaya başladıklarım oldu.Ama hiçbirinden nefret etmiyorum,okuduklarım içinde tabi.



16.Okuduğun kitaplar arasında hangisinin kurgu dünyasında yaşamak istersin?

Karanlık avcılar serisinde. :D



17.Ölünesi kitaplar?

Çok zor bir soru es geçiyorum. :D



18.Perilerin geçtiği bir kitap?

Sisli Dağların Ötesinde.Evet bu kitapta kesinlikle periler vardı. :D Ben için orta derece bir kitaptı.



19.Resim yapan bir karakter?

Benedict. <3  (Son Söz Aşkın)



20.Seri veya bağımsız?

BAĞIMSIZ!!! Serileri bekleye bekleye iskelete dönüşeceğim. *-*



21.Şimdiye kadar okuduğun kitaplar arasında adıyla uyumlu en iyi üç kitap?

Cerrah,Fransız Öpücüğü,Yirmiler Kızı.



22.Tek taraflı aşkı anlatan en güzel kitap?

Sonunda aşkına karşılık bulsada kitabın büyük çoğunluğunda Miranda'nın tek taraflı aşkı vardı Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü'nde.



23.Uzaylılar veya hayaletler?

Şimdi eğer Do Min Jun ile tanışmamış olsaydım kesinlikle hayaletler derdim.Amma felakin Do Min Jun ile tanıştığımız gerçeği varken hayaletin h si bile solda sıfır kalır UZAYLILARın yanında.Yani uzaylılar tabi ki. :D



24.Ütopik veya Distopik?

İkisi de pek ilgi alanıma girmiyor.



25.Vampir mi kurtadam mı?

Kurtadam.



26.Yorgan altında  korku kitabı okudun mu?

Yorgan altında kitap okumuşluğum var ama hiç korku kitabı okumayı denemedim.Daha doğrusu hiç korku kitabı okumadım. :D



27.Zombi mi vampir mi?

Vampir.





___________________________

Eğer sonuna kadar sabırla okuyan varsa teşekkürler. :D
Ve eğer beğenirseniz sizde blogunuzda yapabilirsiniz. :)

2 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI