Karen Marie Moning - Karanlık Ateş || Kitap Yorumu

Min Li Li | 1/17/2018 |

Adı: Karanlık Ateş
Yazar: Karen Marie Moning
Tür: Yetişkin Fantastik
Goodreads Puanı: 4,13
Sayfa Sayısı: 344
Seri Sıralaması: 1
Yayınevi: Epsilon Yayınevi 
Çıkış Tarihi: 2009


Karanlıktan korkar mısınız?
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve yeri geldiğinde insanlar gördüklerine de inanmamalıdır...

Güzel, akıllı ve normal biri olmak, görünürdekinin gerçeğini ortaya çıkarmaya yeter mi bilinmez ama MacKayla bu özelliklere sahip bir kadın olarak “gerçekler” için çaba sarf edecektir.
Tek amacı, diğer tüm normal insanlar gibi mutlu ve sade bir hayatı varken kardeşinin öldürülmesi ile mantıklı bir açıklama getiremediği tuhaflıklara son vermekti.
Anne ve babasına olan sadakatini çiğneyerek kardeşinin katilinin peşine düşen Mac, İrlanda’ya gider. Çıktığı yolculuk, onu hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı, iyi ile kötünün aynı derecede tehlike yarattığı karanlık bir dünyaya sürükler. Kısa süre içerisinde ise daha da büyük bir meydan okumayla karşı karşıya kalır: Sahip olduğundan haberdar bile olmadığı gücünü – insanlık âleminin ötesindeki, tehlikeli Fae âlemini görebilme yeteneği – kullanmayı öğrenir ve istenilenden çok daha uzun bir süre hayatta kalmayı başarır.
Her hareketi, geçmişi olmayan ve Mac’in hayal ettiği gelecekle alay eden bir erkek olan karanlık ve gizemli Jericho tarafından gölgelenir…


Nihayet bende Jericho Barrons ile tanıştım.

Mac'in karakterini sevdim.
Mac için Barbie bebek tabirini kullanmış yazar.Pembe rengi çok seviyor mesela ama bu onun aptal olduğunu göstermiyor tabi.Yaşına rağmen güçlü ve kontrollüydü. Seri ilerledikçe daha da güçlü bir karakter olur.Şimdilik ne olduğunu ve ne kadar gücü olduğunu bilmeyen masum kasabalı gibi.
Okuduğum yorumlarda genelde Mac karakterine sinir olunmuş ama ben okurken yaptıklarına hak verdim.Düşünsenize hiç kimseyi tanımıyorsunuz,kendinizin ne olduğunu dahi bilmiyorsunuz ama herkes sizden yararlanmaya çalışıyor?Siz olsanız kime güvenirsiniz? Ne yaparsınız? Haliyle o da kimseye güvenmeyip kendi kendine bir şeyleri yapmaya çalışıyor.Tabi sonu hüsranla bitti genellikle ama olsun.Ben kızamadım o yönden.Lakin diğer kitaplarda da böyle devam ederse ne olur bilemem.

Barronscuğumu sevdim. Gerçi Karanlık Ateşte biraz sönük geldi bana ama ilerleyen kitaplarda daha da ön plana çıkacağı kesin.
Yalnız Mac gibi bende Barrons'un ne olduğunu hala anlamış değilim.Aklımda bir kaç teori var ama bakalım.

Mac'in parmaklarına oje süren bir Jericho Barrons fikri çok güzel değil mi?

Yazarın fantastik dünyasını sevdim.Gerçi yetişkin fantastikte kurgular genel olarak birbirine benziyor.
İlk kitap seri açılışı için iyiydi bana göre ama bayılma moduna ileriki kitaplarda
geçerim diye düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI